onzemissie.jpg

Passie

Passie is de innerlijke motor die TB Brown drijft. Passie zorgt ervoor dat we, dag in dag uit, onze grenzen opzoeken om het beste uit onze koffie te halen. Met ruim 30 jaar ervaring heeft TB Brown met deze passie een rijke expertise verworven op het gebied van instantkoffie. Een toewijding waarmee we ons hebben ontplooid als pionier op ons vakgebied. TB Brown produceert tailormade instantkoffieconcepten en legt zich toe op het perfect melangeren en verpakken van deze producten. Door een dynamische samenwerking tussen ons hoofdkantoor in Nederland en onze fabriek in Hongarije, dienen we een brede markt en leveren we producten voor een grote verscheidenheid aan private labels. Allen gekenmerkt door kwaliteit, duurzaamheid, innovatie en natuurlijk passie!

 

Waarden

Hoge productstandaard, ethische normen, kwaliteit, innovatie en duurzame ontwikkeling. Deze vijf waarden dienen als leidraad voor de verwerkelijking van onze missie: zij reflecteren de werkwijze van TB Brown binnen ons bedrijf en ook de omgangsvorm met de mensen en de wereld om ons heen. Duurzame ontwikkeling vormt daarin een belangrijke pijler omdat we onze producten op een eerlijke en milieuvriendelijke manier willen produceren en aanbieden. TB Brown investeert daarnaast met veel plezier in de opleiding en ontwikkeling van al onze werknemers. Door kwaliteit hoog in het vaandel te dragen streven we voortdurend op innovatieve wijze naar de hoogste standaard. Van onze producten en van onszelf.

 
Passie.jpg

Missie

Onze missie? Simpel: het allerbeste kopje instantkoffie voor onze klanten. Minder simpel is de manier waarop we dat bereiken. De basis ligt hiervoor altijd in de rijkdom van onze koffie. Vanaf deze bron voegt TB Brown waarde toe door in elke stap van het productieproces de lat zo hoog mogelijk te leggen. Met een combinatie van voortdurende innovatie en klantbeleving drukken we onze stempel en creëren we unieke en kwalitatieve eindproducten. Over smaak valt echter niet te twisten. Elke klant heeft natuurlijk bepaalde voorkeuren, die passen bij zijn doelgroep. TB Brown laat zich daarom juist inspireren door zijn klanten en stelt zich altijd bovenmatig flexibel op. Zo komen we tot een product wat perfect aansluit bij de specifieke wensen van onze klanten en creëren we, keer op keer weer, dat allerbeste kopje instantkoffie.